Klachten procedure
KLACHTENPROCEDURE.
Alle medewerkers van onze praktijk proberen u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent . Daarbij kan het gaan over de manier waarop u behandeld bent, onze bejegening naar u, de wachttijden, de bereikbaarheid etc. In zo`n geval kunt u daarover een klacht indienen.
Bij wie kunt u uw klacht kwijt ?
Het beste is de klacht eerst met uw huisarts te bespreken, ook als het gaat om iets wat door de assistente niet goed gedaan is. Dit kan moeilijk voor u zijn, toch is het van belang dit zo te doen. Als wij niet weten dat u ontevreden bent kunnen wij er ook niets aan veranderen. Uw huisarts zal samen met u (en evt. de assistente) uw klacht bespreken om zo te proberen uw onvrede uit de wereld te helpen. Als u hiervoor een afspraak wilt maken kunt u dit het beste ook zo aangeven; wij maken daar dan extra tijd voor vrij. Mocht het gesprek met uw huisarts niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u een beroep doen op de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorgs (SKGE). Informatie over de SKGE is te vinden op de volgende website: www.skge.nl